
Ko smo mi?
U oktobru 2021. godine rodila se Asocijacija za internet trgovinu "eComm" u Bosni i Hercegovini. Ova uzbudljiva inicijativa nije samo još jedno udruženje - to je pokret, koji korača kroz izazove e-trgovine.
Naš cilj? Prodrmati postojeće standarde, transformirati pristup i prilagoditi se svjetskim trendovima. Kroz eComm, poslovni svijet BiH kreće prema svjetlijoj digitalnoj budućnosti, gradeći mostove ka globalnoj konkurentnosti.


Odaberite kotizaciju
Regural online
Pridružite nam se na iskustvu konferencije uz ručak, osvježenje i besplatan parking.Early bird
Doživite konferenciju uz uključene pogodnosti poput prisustva cjelodnevnoj konferenciji, pristupa EXPO sajmu, ručka, pića i besplatnog parkinga.Regular
Pridružite nam se na iskustvu konferencije uz ručak, osvježenje i besplatan parking.VIP
Otključajte ekskluzivan pristup događaju za umrežavanje i svečanoj ceremoniji Nagrada za Izvrsnost u Internet Trgovini 17. aprila 2025. Uživajte u učešću na konferenciji, uključujući ručak, piće i besplatan parking.
Govornici
Matjaž Robinšak

Matjaž Robinšak je direktor istraživanja i partner u VALICON-u, gdje savjetuje ključne klijente o brendiranju, uvođenju novih usluga ili proizvoda te korisničkom iskustvu. Priznat je kao jedan od vodećih stručnjaka u ovim oblastima u Sloveniji, kao iu širem regionu Jugoistočne Evrope (SEE). Njegovo veliko iskustvo u sektoru usluga, sa jakim fokusom na informaciono-komunikacione tehnologije i finansijske usluge, čini srž njegove ekspertize. Međutim, njegov profesionalni opseg proteže se iu raznim drugim industrijama. Pružio je značajnu marketinšku podršku u online maloprodaji, tradicionalnoj maloprodaji, farmaceutskom i zdravstvenom sektoru. Štaviše, ima dubok uvid u slovenačke potrošače, kao i one u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini. Matjaž je visoko angažiran u istraživanju analitičkih pristupa rješavanju marketinških izazova i vodi razvoj novih usluga i proizvoda u Valiconu. Jedna od ovih inovacija je Platforma za uvid u klijente „All Finance“, koju banke širom regiona naširoko koriste za strateško planiranje i praćenje KPI. Kao stručnjak za istraživanje, njegova ekspertiza uključuje mjerenje tržišnog potencijala kroz razvoj novih koncepata proizvoda ili usluga, razumijevanje donošenja odluka kupaca (Putovanje kupaca), inovacije i upravljanje B2B odnosima. Također ima iskustvo u mjerenju snage brenda. Posljednjih godina, njegov fokus se sve više pomjerao na upravljanje korisničkim iskustvom (CX), gdje pomaže preduzećima da optimiziraju i poboljšaju interakciju s klijentima kako bi potaknuli zadovoljstvo i dugoročnu lojalnost.
Goran Tintor

Marketing alati, taktike i kanali se brzo menjaju. Ali ljudi ne.
Goran preko 20 godina pomaže brendovima da budu voljeni i kupljeni.
Radio je i u prodaji i u marketingu. Savetovao je najveće svetske brand-ove.
Sa partnerima, iza sebe ima i jedan uspešan startup koji je privukao 3 investicije.
Dobitnik stipendije britanske vlade. U UK je magistrirao marketing.
Praktična znanja deli na fakultetima i kompanijskim radionicama.
Prezentovao je na konferencijama u 14 evropskih gradova.
U Direct Media vodi odeljenje marketing informisanja.
Aktivan je član više marketing organizacija.
Inspiraciju pronalazi u prirodi (i društvu).
Slobodan Lukic

Slobodan Lukić je finansijski stručnjak sa preko 20 godina iskustva u ovoj industriji.
Tokom svoje karijere radio je na implementaciji brojnih različitih platnih rješenja na Balkanu, razvoju segmenta kartica i izdavanju poslovanja općenito.
Od 2019. godine je dio kompanije Visa gdje je bio fokusiran na premiumizaciju i razvoj strategije proizvoda. Njegov angažman u razvoju poslova prihvatanja započeo je 2020.
U svojoj trenutnoj ulozi, kao direktor prodaje i akvizicije trgovaca odgovornog za 6 tržišta u jugoistočnoj Evropi, Slobodan ulaže svoje ogromno znanje kako bi podržao trgovce u njihovom onboardingu, kao i da razvija najbolja poslovna rješenja i upravlja velikim kompleksnim akviziterima.
Celeste Fejzo

Od 2021. godine Celeste Fejzo radi kao AI Data Trainer u OpenAI, fokusirajući se na obuku podataka u tekstualnom i slikovnom formatu. Njen rad obuhvata poboljšanje tačnosti modela kroz preciznu anotaciju podataka, kao i osiguranje da AI sistemi pravilno odražavaju ljudske namjere. Voli raditi na unapređenju AI tehnologija, optimizaciju brzog inženjeringa i evaluaciju izlaza generisanih AI.

Admir Drinić


Admir Drinić

Sa više od 26 godina iskustva, Admir Drinić je prepoznat po inovacijama i strateškom razmišljanju. Pod njegovim vodstvom, Telemach je postao jedan od vodećih privatnih telekomunikacijskih provajdera u BiH, stalno unapređujući usluge i poslovanje. Drinić je također aktivan u razvoju digitalne infrastrukture u BiH, a iskustva u Securitasu BH i Američkoj privrednoj komori omogućila su mu duboko razumijevanje tržišta i industrije. Telemach je pod njegovim vodstvom osvojio priznanje za najpoželjnijeg poslodavca u ICT sektoru, priznanje za najznačajnijeg investitora u BiH za 2023. godinu, ali i brojna druga prestižna međunarodna priznanja. Njegovo iskustvo i angažman u digitalnim rješenjima čine ga relevantnim govornikom na događaju Asocijacije za internet trgovinu “eComm”, gdje će podijeliti svoja iskustva i viziju za budućnost digitalne trgovine i telekomunikacija.
Saša Cvetojević

Saša Cvetojević hrvatski je poduzetnik s više od 30 godina iskustva u različitim industrijama, uključujući zdravstvo, mobilne telekomunikacije te distribuciju robe široke potrošnje.
Insako d.o.o.,njegova prva tvrtka, osnovana 1990. danas je uspješna srednje velika tvrtka specijalizirana za distribuciju robe široke potrošnje.
Suvlasnik je jos nekoliko uspješnih poduzeća a njegov MBE Adriatic d.o.o., koja upravlja master franšizom Mail Boxes Etc. za Adriatic regiju, dobitnik je nagrade Franchise Brand Leader Award za najbrze rastucu stranu fransizu, dvije godine za redom.
Aktivan je član CRANE-a (Hrvatske mreže poslovnih anđela) te je sudjelovao u investicijama u inovativne startupove poput Repslyja, Oncea, Entrija i Hipersfere.
Partner je u tvrtci Futura Partners koja razvija Polikliniku Sinteza - najvecu regionalnu estetsko medicinsku grupaciju te Sinago i Bespoke Interiors - vodecu hrvatsku luxury shopfitting grupaciju.
Dobitnik je nagrade Grand PRix – Komunikator godine 2014. a vodio je i Pressing - politički talk show na N1 televiziji.
Poznat kao javni govornik i komentator društvenih tema, Saša često sudjeluje na konferencijama i panelima gdje dijeli svoja iskustva iz poduzetništva te promiče teme poput razvoja startup ekosustava i digitalne transformacije poslovanja.

Nenad Šehovac


Nenad Šehovac

Rođen je 5. januara 1960. godine u opštini Trnovo, gdje je završio osnovnu školu. Nakon toga, odlučio je da nastavi školovanje u Sarajevu, gdje je završio srednju saobraćajnu tehničku školu. Tokom školovanja bio je stipendista Gradskog saobraćajnog preduzeća Sarajevo, što mu je omogućilo da se nakon završetka srednje škole zaposli u ovoj kompaniji.
Tamo je radio na poziciji rukovodioca minibuskog saobraćaja sve do 1992. godine. Paralelno sa radom, pohađao je Višu upravnu školu u Sarajevu.
Nakon 1992. godine, odlučio je da se okrene privatnom sektoru. Od 1996. godine imao je nekoliko privatnih firmi, gdje je stekao dragocjeno iskustvo u poslovanju i upravljanju. Ovaj period trajao je do 2008. godine, kada je prešao u EuroExpress brzu poštu, gdje se zaposlio na poziciji rukovodioca transporta i logistike. Na ovoj poziciji radi i danas, gdje je odgovoran za upravljanje transportom i logistikom kompanije.
Namik Hrle

Namik Hrle je direktor IBM-ovih globalnih razvojnih timova iz područa baza podataka i umjetne inteligencije i direktor IBM-ove najveće razvojne laboratorije u Njemačkoj. Pripada malom broju eksperata koji nose titulu IBM Fellow, najviši stupanj tehničke karijere, priznanje koje IBM dodjeljuje za najveći nivo tehničkog znanja, inovacije, doprinosa IBM-ovim poslovnim rezultatima, eksterne i interne reputacije, te promocije karijere tehničkih talenata.
Banjalučanin po rođenju, dugogodišnji član IBM akademije i Vijeća tehničkih stručnjaka, istaknuti IBM izumitelj sa 79 objavljenih patenata, brojnih izvanrednih tehničkih dostignuća, autorskih priznanja i korporacijskih nagrada, Namik ima svjetsku reputaciju vrhunskog stručnjaka za korištenje podataka i umjetne inteligencije za digitalnu transformaciju i reinvenciju poslovnih aplikacija.
Namik je inozemni član Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine.
Lejla Grbić

Lejla Grbić, rođena 12. oktobra 1992. godine, posjeduje diplomu Bachelor ekonomije sa Univerziteta u Tuzli. Sa devet godina iskustva, radila je na različitim pozicijama u oblastima marketinga, prodaje i inženjeringa. Trenutno je na funkciji Project managera I vodi projekat razvoja web shopa za Zeka-comerc Project Managera u toj kompaniji. Također, radi kao Sales Manager za Ed-vision.
Lejla ima snažno operativno iskustvo i posjeduje Keizen Practitioner certifikat izdat od strane Keizen Instituta u decembru 2022. godine. Pored toga, certificirana je kao Interni Auditor prema zahtjevima EN ISO 9001:2018 standarda za EN ISO 9001:2015 sistem, a certifikat je stekla od Idea-Consultinga u novembru 2019. godine.
Također, posjeduje certifikate iz Customer Relationship Managementa (CRM) te Liderstva i komunikacije, oba izdana od strane Konrad-Adenauer-Stiftung u junu 2016. godine.
Erol Ferović

Erol Ferović je iskusni menadžer sa bogatim iskustvom u e-trgovini, farmaceutskoj i FMCG industriji.
Tokom svoje bogate karijere ističe poziciju generalnog direktora Dr. Pasha pharmaceutics. Njegovo bogato iskustvo karakteriše uspešno upravljanje ključnim klijentima i razvojem brendova u kompanijama poput Henkela i Orbico Grupe. Istakao se u vođenju digitalne transformacije, razvoju online prodajnih kanala i pregovaranju strateških poslovnih planova. Njegova stručnost obuhvata prodaju, marketing, poslovni razvoj i upravljanje timovima.
Od samog osnivanja Ananasa na tržištu BiH, Erol preuzima funkciju Country Managera, gde vodi operativni i tržišni razvoj.
Darko Dujič

Darko Dujič je svoju profesionalnu karijeru posvetio transformaciji ili izgradnji digitalnih poslovnih i prodajnih modela. Fokusira se na rast kompanija, zadovoljstvo kupaca i korisničko iskustvo, efikasno korištenje tehnologije, poslovne podatke i implementaciju projekata poslovne transformacije. Trenutno je direktor kompanije Shoptok, koja ulaže i upravlja poslovnim investicijama u oblasti online kupovine, marketplace platformi, online poslovnih modela i marketinške tehnologije.
Tokom proteklih devet godina, zajedno sa svojim timom, izgradio je osam online platformi za upoređivanje cijena, a jedna od njih, Eponuda, najveća je u regionu i trenutno zauzima 36. mjesto u svijetu. Skalirao je nekoliko digitalnih kompanija i platformi, ostvarujući deseterostruki rast u prihodima, broju partnera i korisnika. Gotovo četiri godine proveo je u Google-u kao Country Business Development Manager i Head of Performance za Google Adriatic. Bio je odgovoran za digitalno unapređenje poslovanja pomoću Google alata i savjetovanje partnerskih kompanija o digitalnoj transformaciji.
Partner je i investitor u nekoliko kompanija koje pokrivaju oblasti fintech-a, adtech-a, marketplace-a i ecomtech-a. Nedavno se pridružio kao investitor EGI Booster-u, Digital Commerce Tech Accelerator-u iz Barcelone. Savjetuje klijente iz različitih industrija u vezi s digitalnom transformacijom, razvojem poslovnih modela, višekanalnom prodajom, razvojem marketplace-a i digitalnim marketingom.
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani, a magistrirao strateški marketing i ponašanje potrošača na IMB-u. Svoje profesionalno obrazovanje nastavio je u Google-u kroz programe Duke University, NC, jedne od najprestižnijih poslovnih škola na svijetu. Osim poslovne transformacije i implementacije novih poslovnih modela, proširuje svoje znanje u oblasti vještačke inteligencije.
Sandra Batur

Sandra Batur, mag. oec.
Kao vješti produkt menadžer u Printec Grupi - Neoinfo, Sandra Batur donosi preko 11 godina iskustva u fiskalizaciji i sektoru maloprodaje. Uspješno je povećala Adeo POS proizvod sa 80 korisnika na preko 20.000 u pet zemalja, demonstrirajući svoju sposobnost da poboljša portfelje proizvoda i podstakne rast tržišta. Sa jakim iskustvom u upravljanju projektima i sposobnostima vođenja, Sandra je strastvena u korištenju novih tehnologija za optimizaciju poslovnih procesa i poboljšanje iskustva krajnjih korisnika.
Elvis Pivić

Elvis Pivić je osnivač i direktor Agilitas grupe., kompanije specijalizirane za razvoj digitalnih poslovnih rješenja i e-commerce projekata i član je upravnog odbora Asocijacije za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini. S više od 20 godina iskustva u vođenju digitalnih biznisa, Elvis je radio na implementaciji naprednih tehnoloških rješenja koja pomažu biznisima da uspješno pređu sa tradicionalnih modela na digitalnu prodaju. Posebno se ističe primjena agilnog menadžmenta, gdje je kroz fleksibilne i prilagodljive metode omogućio timovima da brže odgovore na promjene u zahtjevima tržišta. Njegovo iskustvo uključuje saradnju s globalnim brendovima i liderima iz različitih industrija, gdje je pružao podršku u optimizaciji digitalnih operacija i postizanju održivog rasta kroz tehnologiju.
Davor Brigić

Višegodišnje iskustvo na poslovima rukovodioca, sistem administratora, programera, database administratora, projekt menadžera. Stekao veliko iskustvo kroz pripremu, provođenje i praćenje realizacije ugovora i Javnih nabavki. Timski i samostalno učestvovao na mnogobrojnim projektima vezanim za medije, finansijski sektor, medicinu, produkcijske autonomne sistemime, sistemime video nadzora, optimizacije proizvodnih procesa i zabave. Stalni sudski vještak iz oblasti Informaciono-komunikacionih tehnologija.
Boris Majstorović

Boris Majstorović rođen je 17.11.1984. godine u Banja Luci. Nakon završetka srednje Elektrotehničke škole "Nikola Tesla" u Banja Luci, upisuje Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment i 2009. godine stiče zvanje Diplomirani ekonomista-menadžer. Tokom svoje karijere nastavlja sa usavršavanjem, pa tako polaže stručni ispit za zvanje brokera, stručni ispit za zvanje investicionog menadžera, stručni ispit za brokera i zastupnika u osiguranju, kao i brojne druge sertifikate.
Profesionalnu karijeru započinje 2009. godine, kao Analitičar u Društvu za upravljanje investicionim fondovima “BLB-MENADŽMENT-INVEST”. 2010. godine prelazi u „Eurobroker“ a.d. Banja Luka na poziciju brokera, a 2013. imenovan je za Direktora „Eurobroker“ a.d. Banja Luka. 2017. godine prelazi sa pozicije brokera na poziciju investicionog savjetnika u Eurobroker-u. 2015. godine imenovan je za člana Nadzornog odbora - Odbora za reviziju Banjalučka berza a.d. Banja Luka, da bi od 2018. godine do danas obavlja i funkciju člana Upravnog odbora Banjalučka berza a.d. Banja Luka. Maja 2018. godine zajedno sa par prijatelja osniva prvu fintach kompaniju u BiH pod nazivom „Digital Asset Management“ d.o.o. Banja Luka čiji prvi projekat je BCX - Balkan Crypto Exchange, prva multifukcionalna blockchain platforma za pohranu, razmjenu i trgovinu digitalnom imovinom. Januara 2020. godine preuzima upravljanje „Digital Asset Managementa“ d.o.o. Banja Luka. Odgovoran je za operativno upravljanje cjelokupnim poslovanjem „Digital Asset Management“ d.o.o. Banja Luka - BCX i vođenje sektora za razvoj biznisa (Business Developer). Septembar 2021. godine sa još par investitora osniva još jednu fintach, start-up kompaniju pod nazivom „Digital Money Transfer“ d.o.o. Banja Luka čiji projekat je mobilna aplikacija Lova. Lova je mobilni novčanik za primanje, slanje, plaćanje i naplaćivanje roba i usluga putem elektronskog novca.
Boris je učestvovao na brojnim konferencijama i panel diskusijama, stručnim seminarima i drugim vidovima edukacije iz domena profesionalnog angažmana. Oženjen je i otac dvoje djece.
Arman Bejtula

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta, svoju karijeru počinje graditi u bankarskoj industriji. Profesionalni uspon započinje 2020. godine kada obnaša funkciju direktora regije, odgovoran za fizička lica i poduzetnike, nakon čega biva imenovan za Direktora razvoja i upravljanja proizvodima u sektoru Maloprodaje. Obnašao je i funkciju Direktora za upravljanje vrijednošću klijenata.
2023. godine počinje svoje radno iskustvo u NLB Banci Sarajevo kao pomoćnik Uprave za područje Retaila, nakon čega biva imenovan za Izvršnog direktora, odgovoran za kompletnu prodajnu mrežu poslovnica za fizička lica i poduzetnike.
Posjeduje bogato bankarsko iskustvo s dokazanim uspjehom u vođenju timova i ostvarivanju poslovnih ciljeva. Odlikuje naprednim vještinama u prodaji, upravljanju ljudskim potencijalima, razvoju novih proizvoda, optimizaciji poslovnih procesa i CRM-u.
Semir Spahović

Semir Spahović je Generalni direktor kompanije Korpa.ba, vodeće platforme za dostavu hrane u Bosni i Hercegovini. Ima bogato iskustvo u upravljanju operacijama, optimizaciji poslovnih procesa i razvoju prodajnih strategija.
Svoju karijeru u Korpa.ba započeo je kao Sales Manager, gdje je bio odgovoran za proširenje mreže partnera u više gradova, unapređenje poslovanja kroz kreativne kampanje i organizaciju tematskih dana. Nakon toga, preuzima vođenje sektora Flota, gdje je upravljao operacijama dostave, optimizacijom kurirskih procesa i uspostavljanjem saradnje s logističkim partnerima.
Kroz inovativne pristupe i strateško liderstvo, Semir je značajno doprinio jačanju tržišne pozicije Korpa.ba, omogućivši kompaniji da ostane lider u industriji dostave u BiH.
Danica Omrčen

Danica Omrčen svoju karijeru u e-commerce industriji započela je 2015. godine kao Senior Sales Manager u lokalnoj platformi za upoređivanje cijena. Ključne odgovornosti uključivale su akviziciju novih B2B klijenata, cross-border prilike, širenje prodajnog portfolia, savjetovanje online i OMNI channel trgovaca o povećanju prometa i prodaje, informisanje o digitalnim inovacijama te povezivanje trgovaca s relevantnim partnerima u e-commerce ekosistemu.
2021. godine, pridružila se timu Shoptok d.o.o. kao Regionalni direktor razvoja poslovanja za platforme eponuda.com, eponuda.ba, shoptok.si i shoptok.hr, gdje vodi prodajne operacije u Sloveniji, Hrvatskoj, BiH i Srbiji. U manje od tri godine, eponuda.com postala je najveća platforma za poređenje cijena u regiji, s više od 2,5 miliona mjesečnih korisnika, te se pozicionirala na 36 mjesto svjetskih platformi u ovoj niši.
Također je suosnivačica kompanije Theebox d.o.o., koja se bavi upravljanjem reputacije kompanija i jačanjem povjerenja u sigurnu online kupovinu. Theebox omogućava svojim klijentima prikupljanje vjerodostojnih recenzija i ocjena zadovoljstva kupaca, na osnovu kojih dodjeljuje oznaku povjerenja – TrustOK.
Danica aktivno doprinosi razvoju e-commerce tržišta kroz inovacije, digitalnu transformaciju i izgradnju poslovnih rješenja koja poboljšavaju iskustvo online kupovine.
Mirsad Beširević

Mirsad Beširević je suosnivač i direktor kompanije Optimizacija doo, agencije za digitalni marketing specijalizirane za Search Engine Marketing – SEO i SEA. Mirsad je edukovani marketar sa više od dvije decenije iskustva u marketingu, a SEO je prepoznao kao najpotentniji kanal digitalnog marketinga. Sa Muhić Mensurom radio je na razvoju preko 60 SEO projekata najvećim dijelom u zemljama EU, Njemačka, Švedska, Norveška i UK.
Hanna Dujmović

Kratka biografija
Hanna Dujmović je akademska umjetnica mlađe generacije koja se posljedih nekoliko godina ističe na kulturnoj sceni svojim kontinuiranim stvaralaštvom. Rođena je u Sarajevu, te je po završetku srednje škole pristupila Akademiji likovnih umjetnosti u rodom gradu, gdje je stekla diplomu na odsjeku za kiparstvo. Tokom svog školovanja, Hanna je istraživala razne stilove i tehnike kiprstva I slikarstva, stvarajući djela koja su odražavala njenu kreativnu viziju. Njen rad je postao prepoznatljiv po bogatim simbolima, slojevitim temama i nadrealističkim elementima.
Nakon diplomiranja, Hanna je brzo privukla pažnju umjetničke zajednice svojim radom. Njene slike su se isticale dubinom i slojevitošću, provocirajući razmišljanje i preispitivanje. Njen rad je bio izložen na brojnim samostalnim i grupnim izložbama širom svijeta (USA, UK, Japan, Francuska, Italija, Portugal, Poljska, Srbija, Crna Gora, Hrvatska), te lokalno. Učesnica je mnogih projekata, performansa, te nekoliko umjetničkih rezidencija. Hanna Dujmović je umjetnica koja se ne boji probijanja granica i istraživanja novih područja. Pored slikarstva, ona je također eksperimentirala s drugim medijima kao što su skulptura i digitalna umjetnost. Njen rad je uključuje razne teme, historijske motive, filozofiju, psihologiju i suvremene društvene teme sa notom nostalgije prikazanom u motivima iz djetinstva.
Njeno umjetničko djelo je privuklo pažnju kolekcionara i ljubitelja umjetnosti širom svijeta, a njene slike su postale dijelom mnogih javnih i privatnih kolekcija. Hanna Dujmović je umjetnica koja neprestano stvara, nadahnuta ljepotom svijeta oko nas i unutarnjim putovanjem kroz umjetnički proces. Njeno neprekidno istraživanje i izražavanje kroz umjetnost je stvorilo prepoznatljiv i duboko inspirativan umjetnički rukopis.
Hanna Dujmović je umjetnica koja kroz svoje djelo donosi ne samo vizuelno zadovoljstvo, već i dublji uvid u ljudsku prirodu i svijet oko nas.
Božidar Ivić

Božidar Ivić je diplomirao informacione tehnologije na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Profesionalnu karijeru započeo je kao programer, a 2009. godine postaje jedan od osnivača ePonuda.com, vodećeg portala za poređenje cijena u Srbiji.
Kroz rad sa preko 300 online prodavnica, Božidar je značajno doprinio razvoju e-commerce sektora u Srbiji, pomažući trgovcima da postignu bolju vidljivost i povećaju online prodaju.
Pored profesionalnih angažmana, ponosni je otac dvoje djece i u slobodno vrijeme uživa u vožnji bicikla sa porodicom.
Jasmin Marić

Jasmin Marić je jedan od vodećih stručnjaka za e-commerce u Bosni i Hercegovini, s više od 15 godina iskustva u digitalizaciji, poslovnom savjetovanju i razvoju online tržišta. Kao predsjednik Asocijacija za internet trgovinu “eComm” u BiH, aktivno radi na unaprjeđenju digitalne trgovine i podršci lokalnim trgovcima u njihovoj digitalnoj transformaciji. Trenutno vodi poslovni razvoj u OLX BiH. Stručnjak je za B2C i C2C tržišta, integraciju digitalnih plaćanja, optimizaciju online prodaje i implementaciju marketplace strategija.

Siniša Vukelić


Siniša Vukelić

He has been engaged in journalism since 1997. Graduated in economics, majoring in marketing. Worked in numerous electronic and print media. Since 2007, he has been a journalist and editor at Alternative Television Banja Luka. Engaged as a journalist for the Central News Show, editor and host of the business show "Poslovni kurs", investigative journalist in the show "Dosije".
Since 2007, founder, editor-in-chief of two specialized web portals - for research and business CAPITAL.ba and for energy ENERGETIKARS.com. Collaborator of several media outlets from RS, BiH and the region.
President of the BHN Club of Journalists in Banja Luka from 2011 to 2024. President of the Association for the Promotion of European Standards and Improvement of the Business Environment. Long-time member of the Board of Directors of the "BH Journalists Association", member of the Board of Directors of the "Nova generacija" Association Banja Luka, member of the Assembly of Transparency International. Married and father of four children. Lives and works in Banja Luka.


Regulative, standardi i sigurnost
Novi temelji online kupovine
Razgovarati ćemo o izazovima i prilikama koje donose EU regulative za eCommerce u BiH. Fokus će biti na važnosti sigurnosti podataka i povjerenja kupaca, uz praktične smjernice o primjeni GDPR-a. Također, istražiti ćemo kako certifikati i standardi postaju ključni alati za osvajanje lojalnosti kupaca i jačanje konkurentnosti na tržištu.
Tehnologija koja pokreće budućnost
E-commerce
Analizirat ćemo kako umjetna inteligencija unaprijeđuje personalizaciju i značajno doprinosi rastu prodaje. Poseban fokus biće na glasovnoj i vizualnoj pretrazi, koje se sve više nameću kao novi standardi u eCommerce industriji. Također, istražićemo utjecaj video prodaje kao snažnog alata za privlačenje kupaca i povećanje prodaje.
Marketing koji prodaje
influenseri, društvene mreže i strategije
Otkrijte kako TikTok revolucija mijenja eCommerce kroz kratke video sadržaje koji pokreću prodaju. fokusirati ćemo se na uspješne saradnje brendova i influensera u regiji, istražujući ključne strategije koje donose rezultate. Također, osvrnuti ćemo se na virtuelne influensere i AI ambasadore kao nova lica digitalnog marketinga.
Od plaćanja do izdrživosti
Ključni faktor za upravljanje online trgovine
Analiziraćemo kako održiva logistika i zelena dostava postaju ključna prednost u konkurentnom eCommerce okruženju. Fokus ćemo staviti na trenutni status i buduće prilike za plaćanja u BiH, pružajući vrijedne uvide za eCommerce igrače. Također, istražit ćemo zelenu e-trgovinu i male korake koji donose veliku razliku u očuvanju naše planete.

VIP događaj 16.04.2025.
Ekskluzivni VIP događaj pruža priliku za privatno umrežavanje s ključnim liderima industrije.
Golden Click Awards 16.04.2025
Pridružite nam se da proslavimo izuzetne doprinose pojedinaca i kompanija e-trgovinske zajednice.
Dan konferencije 17.04.2025.
Istražite najnovije trendove u e-trgovini i učestvujte u inspirativnim predavanjima.
EXPO Hall 17.04.2025.
Otkrijte inovativne proizvode i usluge vodećih e-trgovinskih kompanija, stvarajući nove poslovne prilike.
Radionice 17.04.2025.
Pridružite se našim ekskluzivnim radionicama s ograničenim brojem mjesta i steknite napredne vještine koje će vam omogućiti trenutnu prednost u konkurentnom eCommerce okruženju.


